10 Ocak 2014 Cuma

BEN KEDİ!!..





Ben kedi!..Evcil hayvanların eski çağlardan beri en bilineni..Eski Mısır'da  Güneş tanrısı Ra'nın
kedi kılıklı kızı olarak tanrılaştırıldım,sevildim;bu gün British Museum'da mumyalarımı
görebilirsiniz.Eski Yunan madeni paralarında  ve İtalya'daki Pompei harabelerindeki
mozaiklerde resimlerim bulunmakta.İnsanlar benden daima etkilendiler,duruşumdaki asalet,gururum,özgürlüğüme düşkünlüğüm onları hep şaşırttı..Ben, istediğim zaman gelirim,severim ve giderim;köpekler gibi asla olmadım,her zaman bir duruşum ve tavrım oldu.
Bazen nankörlükle suçlandığım durumlarda olmuştur.Yine de insanların nankörlüğünün yanında benim ki hiç kalır.Ben kedi!..Orta çağ'da  cadılarla bir tutulup yakıldım,derim yüzüldü
işkence gördüm ama duruşumdan hiç taviz vermedim.Bazen kral sofralarında ağırlandım,
kraliçelerin göz bebeği oldum bazen de rengimden dolayı uğursuzluk sembolü sayıldım,şeytanın
sembolleriyle eşleştirildim.Ben kedi!..Sıcak ortamları severim,keyfim olduğunda mırıl mırıl mırıldarım,tüylerimi seven insanların elektriğini alırım,onlara sevgi veririm,avcılık yaparım.Ben kedi!..Bu çağda,2014 yılında hala bizlere zarar vermeye çalışanlar,eziyet edenler,öldürenler,bir lokma yemeği esirgeyenler var,insanlık adına utanılası bir durumda olmanıza üzülüyorum.
Ben kedi!.. olarak ne yazık ki çağlar boyu insanların *sevgi*konusunda bir arpa boyu yol almadığına inanıyorum.



Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder