11 Kasım 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 61 CENNET..

                  

                                              


Bu gün,günlerden pazartesi..Güne gülümseyerek başlayın ki,gün güzel geçsin,hafta sonu 
       çabuk gelsin.                                                                                                                                                  
                                                                   
***Cennetin bekleme odasında iki kadın Aziz Pierre tarafından sorguya çekilmek üzere  bekliyorlardı.Sıra onlara gelince haber verildi ve Aziz Pierre konuştu:                              
     -Biz buraya namuslu,hayatlarında hiç çapkınlık yapmamış kadınları kabul ediyoruz.Sizler 
   öyle misiniz?..                                                                                                                            
   Pek te güzel olmayanı:                                                                                                               
 -Ben öyleyim peder,dedi.Her zaman namus timsali idim.İspatı kolay.Hiç evlenmeden 25
   yaşında öldüm.                                                                                                                         
  -İşte size,cennetin anahtarı dedi Aziz.Koridorun ucunda soldaki kapı.                             
   Sonra gözleriyle güzel ve şuh olan kadını sorguya çekti.                                                       
        -Ben bu konuda hiç ciddi olmadım,dedi.15 yaşımdan beri çılgın gibi yaşadım.Bütün erkekleri
    sevdim ve onları mesut ettim.                                                                                                    
      -Çok iyi dedi Aziz peder.Ne yazık ki,bu durum da cennetin anahtarlarını size veremeyeceğim.
    Ama odamınkini alır mısınız??....                                                                                              
                                                                                                                  



Sevgiyle kalın....
                                                                                                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder