2 Ekim 2013 Çarşamba

ŞU SONBAHAR GÜNLERİ...



.Size de öyle geliyor mu bilmiyorum,bana günler,haftalar çok çabuk geçip gidiyor gibi geliyor.Bir pazartesi,bir cumartesi,şimdi yazdı ne zaman sonbahar geldi,şunun şurasında yeni yıla ne kaldı,
ömür gelip geçiyor diye düşünüyorum.Aslında bir yazıda okumuştum,asıl olan zamanın gelip geçmesi değilmiş,zamandan biz geçip gidermişiz.İşte böyle geçip gitmeden, günleri değerlendirmek lazım diye düşünüyorum.Şu güzelim sonbahar günlerinde uzun yürüyüşler yapmak,bir kafede arkadaşlarla sohbete katılmak,parklara gidip kitap okumak,hafta sonları yakın yerlere geziler düzenlemek,doğa yürüyüşlerine katılmak yerine,avm lere koşup lüzumsuz
alışverişler yapmak niye?Zaten önümüz kış,yağmurlu ve soğuk günler kapıda;kapalı yerleri tercih
edeceğimiz günler yakın.Şimdi dışarı çıkın,sonbaharın tadını çıkarın,havayı içinize çekin.Çoluk,
çocuk,tombalak şehirden biraz uzaklaşın mesela Polonezköy'e,Abant'a,Mudurnu'ya,Yedi Göllere
Şile'ye gidin ya da daha yakın olsun derseniz parklara gidin yeşilin kokusunu içinize çekin,deniz
kenarında kafelerde soluklanın ve kışa az kala bu güzel sonbahar günlerinin tadını çıkarın.


                                                    
Sevgiyle kalın....  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder