30 Eylül 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 55 TİLKİ



Yeni bir hafta,belki de sizin için yeni başlangıçlar,yeni aşklar,işler,atılımlar,beraberlikler demektir,kim bilir?Belki de çoktandır beklediğiniz olaylar bu hafta gerçekleşecek neden olmasın?
Onun için bu sayfayı okuyan herkese pozitif sinyaller gönderiyor ve herkesin gönlünde ki olsun
diyorum.
Ve de gülümseyin diye mailime gelen bir fıkrayı paylaşıyorum.

*Tilki ormanda gezerken ağaç dalına asılı bir geyik budu görür.Açtır ama şüphelenir,kontrol etmeye karar verir,kontrol edince bunun bir tuzak olduğunu anlar.Çünkü geyik budu iple bir bombaya bağlıdır.Uzağa giderek,yatar biraz sonra kurt gelir,budu ve yatan tilkiyi görür.Tilkiye
sorar:
-Ne yapıyorsun,dostum?
Tilki cevap verir:
-Hiiçç yatıyorum.
-Burada bir but var.
-Evet,var.
-Neden yemedin?
Tilki sakince cevap verir:
-Bugün oruçluyum.
Kurt kendinden emin:
-Ben yiyeyim o zaman.
Tilki:
-Buyur afiyet olsun.der.
Kurt,buta uzanır uzanmaz bir patlama ile ortalık toz duman olur.Kurt yaralı, perişan halde yatarken,tilki sakince budu yemeye başlar.
Bunu gören kurt sorar:
-Hani sen oruçluydun?
Tilki pişkin pişkin:
-Biraz önce top patladı duymadın mı?




Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder