16 Eylül 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 53 AVCI



İyi haftalar ve güzel bir pazartesi günü dilerim herkese...
Gülümseyin ve gülümsetin...

*Avcının biri kahvede başlar desteksiz sallamaya.Yanında da söylediklerini makul hale çevirecek
bir şaklaban bulundurur.
''Bir geyik gördüm.Bi sıktım;kurşun ayağından girdi,kafasından çıktı.''
Millet isyanda,''Kardeşim,nasıl olur?Bu ayıp yav,bu kadarda sallanmaz.''diye.
Avcının yanında ki şaklaban konuşur:
''Durun,bende oradaydım.Geyik,kafasını ayağı ile kaşıyordu o sırada.
Şaklabanın söyledikleri avcının hoşuna gitmiş.Başlamış daha fazla atmaya..
''Bi kuşa sıktım.Bi gittim ki pişmiş,yanında sarımsağına kadar hazır bekliyor.''
Millet yine isyanda''Hadi be,daha neler?..''diye.
Avcı hemen şaklabana bakmış,dediğine destek versin diye.
Şaklaban,''Tamamdır abi, anladık.Sıktın.Hadi kurşunun harareti ile et pişti diyim de;nerden bulayım şimdi sana sarımsağı,o nereden çıktı??..''








                                   Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder