9 Eylül 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 52 DALKAVUK



Gülümsemek,bedava!..Düşünmeyin,gülümseyin..


***Eskiden konaklarda dalkavuk bulundurmak adetmiş.Konağın birinde bir gün bey demiş ki:
-Bir dalkavuk alacağım,filan gün imtihan var.
Sağa sola haber salınır.Derken o gün gelmiş,kapının önünde dalkavuk adayları sıra olmuşlar.Biri
içeri alınmış,bey sormuş:
-Sen dalkavuk musun?
-Evet,efendim.
-Ama sen dalkavuğa hiç benzemiyorsun.
-Olur mu efendim? Ben filan bey'in yanında bu kadar,fişmekan bey'in yanında da bu kadar sene
dalkavuk olarak çalıştım.
Bey:
-Olmadı,sen çık,demiş.
Derken ikinci,üçüncü...Adaylar gelmiş,konuysa hep aynı.Bey,dalkavuğunu bulamayınca düşünmeye başlamış ki,içeri biri girmiş.
Bey:
-Söyle bakalım sen dalkavuk musun?
-Evet efendim.
-Ama sen dalkavuğu hiç benzemiyorsun?
-Hayır,hiç benzemem efendim.
-Dur bakayım,birazda benziyorsun.
-Evet,efendim.Ben birazda dalkavuğa benzerim.
Bey,hemen konağa haber salmış.
-Tamam,ben dalkavuğumu buldum.






                                     Sevgiyle kalın....











kaynak:En güzel karışık fıkralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder