6 Eylül 2013 Cuma

GÜLÜMSEMEK İSTERMİSİNİZ???..


Sık gülümser misiniz?Gülümsemek,insanı güzelleştirir,sizi daha aydınlık yapar,daha sık ve daha çok gülümsemeliyiz bence.Geçenlerde gelen esprili bir mail çok hoşuma gitti,dudağımdaki gülümseme kahkahaya döndü,işte beğeneceğinizi sandığım bu maili sizlerle paylaşmak istiyorum.


*İzdivaç programları çok ilginç,70 yaşındaki adam ''ben elektrik alamadım'' diyebiliyor.Sen nefes alabildiğine dua et..

*Psikologa gittim,sorunlarım var dedim.Hepimizin var geçer dedi.
Şimdi daha iyiyim.

*Eşofman takımı almaya gittim.Param yetmedi sadece altını aldım,üstü kalsın dedim.Havam oldu.

*Baba:Oğlum yeter artık, facebook dışında bir dünya daha var.
Oğul:Vallah mı?Linki yollasana.

*Bazen susmak en iyi cevaptır ama laf sokmak varken neden susayım ki.

*Doktor 3 ay ömrünüz kaldı deyince''Başhekimin yakınıyım''dedim.6 ay daha uzattı.İşi bilecen abi.

*Eczaneden çıkarken''tekrar bekleriz''lafı beddua değil de nedir abi.

*Bir erkeğin ne kadar tehlikeli olduğunu görmek için,maç izlerken kanalı değiştirmek yeterlidir.

*Bir kızla başbaşa film izlerken erkeklerin kafasında dönen diğer filmler 6 dalda Oscar alır.

*Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama ''yürümek isteseydik otobüse binmezdik''diyen
genci tebrik ediyorum.

*Sivrisinekleri anlamıyorum.Direk gel,sok ve git.Kulağıma gelip te ''nasıl soktum ama ha..ha..''
şeklinde vızıldamana ne gerek var.

*Hap yazma yutamam,şuruptan midem bulanır,iğneden de korkarım..diyen ergene''Muskamı
yazayım''diyen doktora saygılar..

*Arap kanalında maç dinliyorum.Spiker ne derse babaannem ''amin'' diyor.








                         Sevgiyle kalın...


2 yorum:

  1. *Arap kanalında maç dinliyorum.Spiker ne derse babaannem ''amin'' diyor.

    valla süper gecenin bu saatinde beni güldürdünya çok yaşa..

    realezusen.blogspot.com

    YanıtlaSil