27 Mayıs 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 37 BALIKLAR



Pazartesi gününü selamlıyor ve hepinize iyi haftalar diliyorum.Gününüz ve tabii haftanızın güzel
geçmesi için gülümsemeye başlayın..


**Avlanmanın yasak olduğu ve avlananlara ciddi cezalar verildiği mevsimde,adamın biri balık avlamaya çıkmış.
Kovayı yere koymuş.Oltayı suya sallamış,çıkarmış.İşi rast gelmiş ve bir sürü balık yakalamış.
Balıkçının keyfi yerindeymiş.Tam o sırada jandarmalar çıka gelmişler.Adamın oltasına el koymuşlar.
Adama demişler ki:''Balık avlamanın yasak olduğunu bilmiyor musun?Niye avlanıyorsun?''
Adam,gayet sakin bir şekilde:
''Ben avlanmıyorun.Bu balıkları evde besliyorum.Hava almaları için buraya getirdim.Ben bunu her gün yapıyorum.Suya atıyorum bunları,bir müddet yüzüyorlar;sonra ıslık çalıyorum,geri
geliyorlar.''demiş.
Jandarmalar adamın dediğine inanmamışlar:
''Palavra atıyorsun.''demişler.
Adam: ''İnanmıyorsanız,.göstereyim.''demiş.
Jandarmalar adamın teklifini kabul etmişler:
''Tamam,görelim bakalım.''demişler.
Adam,balıkları birer,birer suya atmış.Bir süre sonra jandarmalar adama seslenmişler:
-Artık geri çağırabilirsin.
-Neyi geri çağıracağım?
-Balıkları.
-Hangi balıkları?




                                                                       Sevgiyle kalın............


















kaynak:En güzel çocuk fıkraları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder