13 Mayıs 2013 Pazartesi

günlerden pazartesi 35 SEÇMELER..



Pazartesi neşesi olarak karşınızdayım.Gününüz güzel,haftanız mutlu geçsin diyorum ve haftanın
gülümsemelerini sizlerle paylaşıyorum.


****Avrupa'da harpte milyonlarca insanın öldürüldüğünü duyan yaşlı yamyam sorar:
        ''Bu kadar insanı nasıl yiyecekler?''
        Genç zenci:
       ''Avrupalılar öldürdükleri insanların etlerini yemezler.''
       İhtiyar yamyam:
       ''Öyleyse ne yaparlar?''
       Genç zenci:
       ''Ya fırında yakarlar,ya ormana,ya da toprağa topluca gömerler.''
       İhtiyar yamyam:
       ''Allah Allah,bu Avrupalılar ne barbar insanlarmış.Demek maksatsız insan öldürüyorlar.''



****Kongo'nun küçük bir şehirinde,bir zenci trafiği idare ediyordu.Kurallara uymayan küçük 
        spor arabadaki kadını görünce durdurdu ve sordu:
        -Ben ne renkteyim madam?
        -Siyah.
        -Hayır madam.Eğer beni arkadan ellerim havada görürseniz kırmızıyım demektir,eğer 
        ellerimi kavuşturmuş vaziyette profilden görüyorsanız o zaman yeşilim demektir ki bu da geç
        işaretidir.


****İşittin mi,bizim Nuri üçüncü defadır ki karısını kaybetmiş...
        Ben pek tanımam.Birinci karısı neden ölmüştü?
        -Mantardan zehirlenerek.
        -Ya!Peki,ikincisi?
         -O da mantardan zehirlenmişti.
        -Ya!..Peki üçüncüsü?
        -Kafası kırılmış.
        -Kazaya mı uğramış zavallı?
        -Ne münasebet.Sadece mantar yememekte ısrar etmiş de...
     


                                                                          Sevgiyle kalın...













 kaynak:Dünya Mizahından Fıkralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder