29 Nisan 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 33 HASTALAR!..

 



İşte pazartesinizin neşesi fıkralar karşınızda.Neşeniz bol,huzurunuz tam,keyifiniz güzel olsun diyorum ve huzurunuzdan çekiliyorum...



 **Kadının biri piskologa başvurur.Piskolog,hangi konuda yardım almak istediğini sorar.
Kadınla piskolog arasında şu konuşma geçer:
-Eşimi çözmek istiyorum.Nasıl,çözebilirim?
-Eşinizi kim bağlamış?
-Sanırım ailesi...
                                                                              ###      

**Bir kadın psikologa gider.Psikolog,problemin ne olduğunu sorar.Aralarında şöyle bir konuşma
geçer:
-Kaynanamla hiç geçinemiyoruz.
-Eşinizle iletişiminiz nasıl?
-Çok iyi.Hiç bir problemimiz yok.
-Eminmisiniz?
-Evet.Neden sordunuz?
-Eşinizin 46 kromozomundan,23 ü kaynananızdan da...

                                                                            ###
**Kadının biri doktora sorar:
-Doktor kocam uykusunda durmadan konuşuyor.Bunun bir çaresi yokmudur?
-Gayet basit bir çaresi var.Ona gündüzleri konuşma fırsatı verinseniz,hiçbirşeyi kalmaz.

                                                                           ###

**Hasta doktora derdini anlattı:
-Sabahları bir türlü yataktan kalkamıyorum.Canım çalışmak da istemiyor.
Doktor:
-Şikayetiniz bunlar mı?
Hasta:
-Evet.
Doktor:
-Bunun adı tembellik.
Hasta:
-Biliyorum,doktor.Ama patronuma hastayım demek için bunun Latince bir adı yok mu?

                                                                       ###

**Temel hastalanmış.Tedavi olmak için gittiği doktor sormuş:
-Sigortalımısın?
Temel cevap vermiş:
-Hayır.Ben Karadenizli'yum.




                                                                               Sevgiyle kalın....










kaynak:En güzel karışık fıkralar
             En güzel çocuk fıkraları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder