1 Nisan 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 29 AZRAİL GELMEDEN...


Bu gün,1 Nisan. Her gün, bir gün daha güzelim bahar günlerine ve yaza yaklaşıyoruz.Pazartesi sendromunu filan boş geçin,şu güzelim bahar günlerinin tadını çıkarın.Şu dünyada büyük problemleri olan veya hastalıklarla savaşan insanları düşünün ve ota böceğe tavır
yapmaktan vazgeçin.
Veeeeee..1 Nisan şakaları yaparak çocukluğunuza dönün,günün keyfini çıkarın.Kocaman gülün.
Pazartesi fıkralarına gelince:

                    
**Bir kış günü adamın birinin kapısı çalınmış.Açmış,karşısında Azrail.
Azrail:
-*Haydi,bakalım zaman geldi,gidiyoruz*demiş.
Bakmış adam durum ciddi;belki bebek taklidi yaparsam Azrail acır bana diye düşünmüş.
Başlamış bebek gibi ağlamaya.
-Inga,ınga...
Azrail'den ses gelmiş:
-Haydi attaya gidiyoruz,attaya !...





**Azrail günlerden bir gün yine can almaya çıkmış,bir kapıyı çalmış:
-*Haydi gidiyoruz*demiş.
Karşısındaki adamcağız şaşırmış;başlamış yalvarmaya:
-Ne olur etme eyleme,bana acı,biraz daha zaman ver.
Azrail iyi bir günündeymiş.Şöyle bir bakmış,nasıl sa acımış.
-*Peki*demiş,gitmiş.
Aradan uzun bir süre geçmiş.Adamcağız bu olayı unutmuş,rahatlamış.
Bir gün seyahate çıkmış.Tam da arkasına yaslanmış,uçağın penceresinden bulutları seyrederken
Azrail gözükmüş:
-*Haydi,bakalım vakit tamam.*demiş.
Adamcağız,şaşırmış yine başlamış yalvarmaya:
-*Bana biraz daha süre ver,bak bir seyahate çıkıyorum*demiş.
Ama Azrail bu sefer acıma belirtisi göstermemiş.Son bir ümit adamcağız:
-*Bana acımıyorsan,şu bir uçak dolusu yolcuya acı.Onlar da benim yüzünden ölecekler.
Azrail,gülümsemiş:
-*Sen biliyormusun bu kadar kişiyi bir araya toplayabilmek için ne uğraş verdim ben*demiş.

  

                                                    Sevgiyle kalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder