25 Mart 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 28 ÇOCUKLAR....

 Pazartesiniz kolay,haftanız mutlu geçsin diyorum ve haftanın fıkralarına geçiyorum.

**Öğretmen sınıfta öğrencilerine sordu:
-Aranızda yaşlılara yardım edeniniz var mı?
Hasan el kaldırarak:
-Ben ettim öğretmenim, der.
Öğretmen Hasan'a gülümseyerek:
-Aferin oğlum.Söyle bakalım ne yaptın?
-Evlerinin camını kırdım.Bu sayede hem camcı hem de polis tarafından ziyaret edilmelerini
sağladım...


**Fatma,bir ağacın dibine oturmuş resim yapıyordu.Bir süre sonra babası yanına geldi.Kızına
sordu:
-Kızım,saatlerdir buradasın.Ne yapıyorsun?
-Resim yapıyorum babacığım.
-Resim mi yapıyorsun?
-Evet,babacığım.
-Göster,bakalım ne resmi yaptın?
Fatma elindeki boş kağıdı babasına doğru uzattı.Baba kağıdı alırken sordu:
-Ne resmi yaptın?
-Çimenlikte keçi resmi yaptım.
-Çimen nerede?
-Keçi yedi babacığım.
-Keçi nerede?
-Yiyecek bir şey kalmayınca,o da gitti.


**Öğretmen öğrencilere yıldızlarla ilgili bilgi verdikten sonra Ayşe'ye:
''Bildiğin yıldızları sayarmısın?''dedi.
Ayşe başladı saymaya;''Pop yıldızları,spor yıldızları,sinema yıldızları...''


**Öğretmen,tabiat bilgisi dersinde uzun uzun,dişleri anlatmıştı.Dersin sonuna doğru dersi hiç
dinlemeyen bir öğrenciye sordu:
-Kaç türlü diş vardır?
Öğrenci biraz düşündükten sonra:
-Sağlam diş,çürük diş,takma diş.diye cevap verdi.





                      Sevgiyle kalın...







kaynak:En Güzel Çocuk Fıkraları

2 yorum: