20 Mart 2013 Çarşamba

BAKIN!!... BAHAR GELDİ...


Sabah,pencereyi açtım.OH!!..Temiz hava..Güneş bulutların arasından kendini göstermiş.
Bahçedeki ağaca konan kuşların sesleri şehrin gürültüsü arasında kaybolmakta.Olsun,güneş
kaçamak bakışlar atıyor,kuşlar ötüyor ya,sabaha güzel başlamak için bunlar iyi sebepler..
Acele bir kahvaltı sonrası,giyinip dışarı çıktım.Bu sabah trafik felaket,adım adım ilerliyoruz.
Gözümü yola çevirdim.Koşuşan insanlar arasında,çiçek açmış ağaçlar,yeşilin tonları,mavi
gökyüzü yüzümü tekrar güldürdü.Kimsenin ağaca,çiçeğe,böceğe bakacak hali yok,herkesin
acelesi var;doğa uyanmış kime ne...

Ağaçlar *hey!bize bakın,bahar geldi*diye sessiz çığlıklar atıyorlar sanki,papatyalar çiçekçilerde
ada mimozaları,sümbüller mis kokuyor,her yer yeşillenmeye başlamış.

Doğa uyandı,bizim uyanmamızı bekliyor.Sanki,*atın üstünüzdeki miskinliği,silkinin,kurtulun
lüzumsuzluklardan,yüklerden,istiyorsanız yeniden başlayın her şeye,hayatınızda bahar temizliği yapın,renklenin,canlanın ve bakın etrafınıza uyanışı görün* der gibi.
Oysa bakar görmezler biz yine nedense görmeden koşuyoruz hayata...



                                                     
                                                       Sevgiyle kalın......


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder