26 Kasım 2012 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 13





 Haftaya başlarken, gülümseyin,gülümseyin ve tekrar gülümseyin !...
Niye gülümsüyoruz,''deli misin demeyin.Haftaya pozitif başlayın ki,hafta güzel geçsin.

Pazartesi sendromu da neymiş !!..Bugünü atlatırsak,hele yarını saymazsak,çarşamba öğlenden sonrayı bulursak,perşembe çabucak geçecek ve günlerin en güzeli cuma gelecek diyoruz;
ve de haftanın fıkralarına geçiyoruz.




***Adamın biri papaza gitmiş''Papaz efendi,ben ölümden hiç korkmuyorum!''
-Tabii evladım çok iyi yapıyorsun,canı verende Allah,alanda Allah!
-Evet papaz efendi,ölümden korkmuyorum ama,düşündüğüm bir şey var.
-Nedir o evladım?..
-Papaz efendi,ben tenise çok meraklıyım.Acaba ölürsem öbür dünyada tenis oynayabilecek miyim?
Papazın tepesi atmış ama,sesini çıkarmamış:
-Evladım sen yarın sabah gel,ben bu gece bir düşüneyim,yarın öbür dünyada tenis olup olmadığını öğrenir sana bildiririm.
Adam ertesi sabahı iple çekmiş,ayinden sonra kiliseye koşmuş.
-Papaz efendi bizim tenisten bir haber var mı?..
-Var evladım var,hem de iki haber var!
-Aman neymiş söyle..
Papaz söylemiş:
-Öbür dünyada tenis oynamayan yokmuş,herkes tenise meraklıymış,hiç merak etme!Bu bir...
Adam çok sevinmiş.
Peki,papaz efendi ikincisi ne?..
-Yarın sabah tenis maçı varmış,seni almaya geliyorlar,haberin olsun.



**Sokaktan geçen balıkçı bağrıyordu:
-Taze balıklar,taze balıklar !
Apartmanın üçüncü katından kadın seslendi:
-Balıkçı !..
-Efendim ...
-Balıkların taze mi?
-Görmüyor musun madam,canlı canlı hepsi !..
Kadın gülümsedi:
-Sen de canlısın ama taze değilsin !..



**-Fakire bir sadaka hanımefendi.
-Ağızın leş gibi içki kokuyor,sadaka istemeğe utanmıyor musun?
-Bunda utanılacak ne var bayan..Ben sizden sadaka istedim,öpücük değil.








   Sevgiyle kalın..









.
   kaynak:Dünya Mizahından Fıkralar







  
                                                          




































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder