19 Ekim 2012 Cuma

KÜTÜPHANEMDEN- İKİ KALAS BİR HEVES



 2007 Yılında T.İş Bankası Kültür Yayınları tarafından yayınlanan ''Erol Günaydın Kitabı''İki Kalas
Bir Heves  Emine Algan tarafından yapılan söyleşilerden oluşmakta.Zorluklarla da olsa
hep severek,isteyerek,gülümseyerek ve etrafına sevgi vererek sanatını yapan Erol Günaydın'ın hayatı bizlere çok şey anlatıyor.Hayat felsefesini de şu sözleri açıklıyor zaten:''İnsanlar hayatımın 
en büyük serveti.Bütün gezdiğim yerdeki insanlara hep sevgiyle baktım,onlardan da sevgi gördüm.
Kimseye kızamadım,herkese hak verdim.Belki bu sevgi dağıtımı beni çok mutlu ediyor.Bu sevgiyle
belki bana hayat verdiler,nefes aldırdılar.Her zaman gülüyorum,gülümsüyorum.N'apayım...''
Galatasaray Lise'sinde başlayan oyunculuk hayatında,tiyatro,sinema,radyoculuk,seslendirme,
televizyon gibi sanat kollarındaki başarısıyla birçok ödül aldı.

Bu kitabı okumalısınız,çünkü Galatasaray Lisesi anıları,Ağrı'daki askerlik günleri,sanat adına
yapılan mücadeleleri,hayatının aşkını,arkadaşlıkları ve bir devrin ünlü sanatçılarının çalışma
şartlarını,hayat hikayelerini bazen gülümseyerek bazen de hislenerek okuyacak ve ''sanatçı''
sözünü bu kadar bol keseden neden kullanmamamız gerektiğini anlayacaksınız.

Yolun ışık  olsun,Erol Günaydın.



                                                                          
                                                                                       Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder