28 Eylül 2012 Cuma

HERKESE LAZIM,MUTLULUK REÇETESİ..



      *Sinirli olsam da gülümseyerek bana baksan.
     *Akşam görüştüğümüzde,bürodaki işlerini,o günkü negatifliğini orada bıraksan,çanta gibi yanında taşımasan.
     *Bütçemizi aştığımızda harcamalarımıza beraber dikkat etmemiz gerektiğini bilsen.
     *Bir toplantıya giderken beni beğendiğini belirten iki laf söylesen.
     *Sadece belirli günlerde değil ara sıra küçük hediyeler alsan,sende yapmıyorsun diye sevimli
sürprizlerden vazgeçmesen.
     *Sinirli olduğumda susabilsen ve beni sakinleştirsen.
     *Bazen hiç bir şey yapmadan benim de oturma lüksüne sahip olmam gerektiğine inansan.
     *Her konuda yardımlaşmanın ve fedakarlığın tek taraflı olmayacağını bilsen.
     *Arkadaşlarının yanında beni onore etsen,beğenini esirgemesen.
     *Her konuda senin zevklerin ön planda olmasa,bu hayatın ikimize ait olduğunu anlasan.
     *Surat asıp,darılmak yerine sorunu konuşup çözebilsen.
     *Her konuda benimle konuşsan,sorunları paylaşsan,sırların mesafelere sebep olacağını bilsen.
     *Herkesin duymaktan asla bıkmayacağı cümleyi,sık kullansan.Gözlerimin içine bakıp''seni
seviyorum'' desen.
     *Münakaşayı uzatmasan,en son söyleyeceğini ilk başta söylemesen ve sonra da pişman olmasan.
     *Münakaşalarımızda bağırmasan,kabalaşmasan,insanların konuşarak anlaştığını unutmasan.
     *Sana ihtiyacım olduğu zaman yanımda olsan,beni motive etsen.
     *Başkalarını konu ederek münakaşa çıkarmasan.
     *Hatalı bile olsam bazen sen af etsen.
     *Bazen istediğin şeyden vaz geçerek benim için fedakarlık yapsan.
     *Gözlerime bakıp gülümsesen,hayatta benim için sen varsın,senin içinde benim olduğumu hissettirsen.

Yukarıdaki satırlar ben kadın 
                                                }olarak,aşkım için,sevgim için senden istediklerimi yansıtıyor. 
                                ben erkek
                               
 Mutluluğun reçetesi !... Bence budur.
                                                           
                                                        Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder