3 Eylül 2012 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ




2012, Aylardan Eylül,sonbaharın ayak sesleri duyulmaya başladı bile ve günlerden pazartesi..
Pazartesi sendromuna bir de yaz sonu hüznü
eklenmesin,bugün, size güzel geçecek bir ay
müjdelemiş olsun.Eveeeeeeeet,gülümseyin işte
fıkranız geliyor.


Zenginin biri,ölüm döşeğindeyken,biri doktor,biri
papaz,diğeri avukat olan 3 yakın arkadaşını
çağırmış.Bir ricada bulunmuş:
''Ömrüm boyunca biriktirdiğim 300.000$'lık
tasarrufum var.Bunu yanımda öteki dünyaya
götürmek istiyorum.Ama kimseye de güvenemiyorum.Her birinize şimdi 100.000$
vereceğim.Bu paraları ne olur benim cesedimi
gömerlerken tabutuma koyuverin.''
Aradan bir kaç gün geçmiş ve eleman ölmüş.
Üç arkadaş sözlerinde durmuşlar!!!.. 
Bir süre sonra doktor,vicdan azabı çekmeye
başlamış.Diğer 2 arkadaşına açılmış.
''Hastanemizin çok acil ihtiyacı vardı,onun için,100.000$'ın 20.000$'ını hastaneye harcadım.
Tabuta sadece 80.000$ koydum.''
Papaz söz almış:
''Maalesef ben de aynı günahı işledim.Paranın yarısını kilisenin inşaatına harcadım.Tabuta 50.000$ koydum.''
Avukat''Ben sözümü aynen yerine getirdim.''demiş.''Tabuta 100.000$'lık çek koydum.



                                                                                           
                                                                           Sevgiyle kalın...



Kaynak:En Güzel Karışık Fıkralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder