31 Ağustos 2012 Cuma

HAYATI ERTELEMEK Mİ ?....







































 
Jack Nıcholson ve Morgan Freeman'ın oynadığı 'Şimdi Ya Da Asla' diye çevirisi yapılmış filmi
gördünüz mü?..Film, iki ölümcül hastanın hayatları boyunca erteledikleri şeyleri yapmak istemeleri üzerine kurgulanmıştı ve beni çok etkilemişti.Hayatımızda hep yapmak arzusunda olduğumuz fakat hep sonra ya ertelediğimiz ne çok şey var aslında.Önümüzde sonsuz zaman varmış gibi davranıyoruz.Oysa sadece bugün var.Yarın diye bir şey yok.Ama hala yarınla ilgili planlar kuruyoruz.O filmden sonra kendime bir çizelge yaptım.Hayatımda, öncelik vererek yapmak
istediklerimi listeledim.Bunların arasında dargın olduğum kişilerle barışmak,kırgınlıkları unutmak,
kendime göre farklı ve çılgınca şeyleri yapmakta var.Zamandan çalarak,ilerde diye düşündüklerime
hayır! bugün.. diyorum.Tabii ki burada bahsettiklerim ütopik hayaller değil.Söylemek istediğim bugün,yarın diye ertelediklerimiz,zaman içinde nasılsa yaparız dediklerimiz.

Leo Buscaglıa bir kitabında diyor ki''Ben ölümü itici bir güç olarak görürüm,çünkü ölüm bana
zamanımızın kısıtlı olduğunu söyler ve hiç kandırmaz da insanı.''Ne kadar doğru değil mi? Bütün
bunları bildiğimiz halde, bazen ölüm gibi itici güç gerekiyor.
Sizlerinde yarına ertelediğiniz planlar varsa,yanılgıya düşmeyin,bugün deyin.Kaç yaşında olursanız
olun kural aynı.Mutlu olmak için bugünü ertelemeyin.
Okul sıralarında yapılan anketlerde soruların başında 'son 3 gününüz kalsa ne yaparsınız?'sorusu gelir.Bu ankete vereceğiniz(tabii ki makul)cevapları bugün hayata geçirmeye ne dersiniz?..
Ve son söz:
George Santayana diyor ki''Doğum ve ölümün çaresi yoktur.Aradaki boşluktan keyif almaya bakın.''



                                                                          Sevgiyle kalın..

Dane Sherwood'un Ölmeden Önce Yapmanız Gereken 2001 Şey kitabı size yardımcı olabilir.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder