22 Ocak 2014 Çarşamba

SEVGİMİZİ GÖSTERMENİN EN GÜZEL YOLU...



Sevgimizi karşımızdaki insana belli etmenin çeşitli şekilleri var biliyorsunuz..Sevdiğimize
sarılabiliriz,onu kucaklayabiliriz,gözlerinin içine bakabiliriz,sevdiği bir şeyi ona hediye olarak alabiliriz,süprizler yapabiliriz.Bütün bu yaptıklarımız karşımızdakini mutlu eder,onu sevdiğimizi anlar.Ama sevgimizi ifade etmenin bir şekli daha var ki,bu kesin ve net bir anlatımdır.O da sevdiğimiz insana *seni seviyorum*demektir.Aslında ne kadar az kullandığımız,kullanmaktan nedense kaçındığımız bir sözcük.Halbuki hepimizin duymaya ne
kadar ihtiyacı var.Anne olarak,baba olarak,sevgili olarak,arkadaş olarak,dost olarak.....
Sevdiklerimizi kaybetiğimizde,(bu ayrılıkta olabilir ölümde)hep pişmanlıklar yaşarız;neden ona
sevdiğimi söylemedim,seni seviyorum demedim diye.Artık dönüşü olmayan şeyler için üzülmek,ah-vah etmek insanın doğasında var herhalde.Çünkü korkuyoruz duygularımızın ortaya saçılmasından,sonrasın da pişmanlık yaşamaktan.Halbuki karşımızdaki kişiye sebep olmaksızın bile,içimizden geldiği için *seni seviyorum* diyebilmek,insanın en güzel duygusunu ortaya koymak,şeffaf ve net olmak ne güzel..




Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder