12 Ağustos 2013 Pazartesi

günlerden pazartesi 48 otobüs



Bayram sonrası,tatlı bir uyuşukluk,güzel anılar,türlü dedikodular,alınan az da olsa kilolarla 
beraber geri dönüş yapıldı.Özellikle çalışanlar açısından bugün adaptasyon sorunu yaşanmakta.
Hem tatil dönüşü,hem de pazartesi sendromu sizi zorlamasın,kendinizi rahat bırakın,haydi
ya Allah deyip işe başlayın.Haydi bakalım,kolay gelsin !.. 
gülümseyin....


**Temel, gurbetteki arkadaşına mektup yazarak dert yanar.
Mektup şöyledir:
''Niyazi kardaşum,benim küçük torini bilirsun.Geçen akşam eve bir ödev getürdi.Ödevi baa verdi,
bir taraftan da ağlayı.Zaten dertllaruni hep baa açar.
Bizim şak,matematik öğretmeninin verdüğü bazı piroblemleri anlamamış.Anlamaduği için de
yapamamış.Öğretmen döğecek diye korkayı.Ona dedum ki:
'Ağlama torunim,şimdi yaparuk.'Ama ne mümkün,Niyazi kardaşum.İşte sorulardan bi tanesu:
Bi trenla bir otobüs,aynı istasyondan kalkmışlar.Tiren, vermiş.otobüstan üçte bir daha hızlı gidiy.Tren bi yerde mola vermiş.Yirmi dakika su almış.Otobüs saatte 60 kilometre hızla gidiymiş.
Beş sat sonra tiren gideceği yere varmış.Tirenin vardığı yere otobüs kaç saat sora varacakmış??..
Uğraştum uğraştum,işin içundan çıkamadum.Kızın babası da yapamadı.Tanuduğumuz tahsilli otobüs şoförüde yok.Çocuğun anası,babası,ömürlerinde tiren görmemişler.Nerden bilsunlar?..
Ben de tireni askerlukta görmüştum.
Neyse,o gece çok kızdum.Diyeceksun,niye?Uşak,daha kiraz ağacıylan duti ayiramayi;mezgiti
gösteriyrum,hamsi diyi;efendum,yumurtanun fabrikada yapildğuni sanay.Biz geldik,araba yariştiriyruk.
Yani efendi,otobüs saatinda varsa ne olur,geç varsa ne olur?Gurbetten yolci mi bekliysun?Eğer
varacaği saat önemliysa,edersun yazihaneye bi telefon,derler sağa otobosun ineceği zamani..Bu
kadarluk mesele içun,sabiyi subyani niye telef edersun?
Uşacuklarda şarkı yok,türki yok,oyun yok;dayamis matamatigi.Ayıptur...''



                         

                                                                   Sevgiyle kalın..
















kaynak:En güzel çocuk fıkraları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder