3 Haziran 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 38..... BEN BİR AĞACIM..


*Ben bir ağacım,
Gölgesinde çobanın koyunlar otlarken azığını yiyerek dinlendiği...

*Ben bir ağacım,
''O ağacın altında''diye şarkıların bestelendiği........................
    
*Ben bir ağacım,
Sevgililerin altında oturup birbirlerine aşk sözleri söylediği.....

*Ben bir ağacım,
Bazen yaz-kış yemyeşil çam,bazen kışın kuru bir dal,bazen asırlık
çınar,bazen mezar taşının yaslandığı servi,bazen de köknar,ladin,
kestane,ceviz....

*Ben bir ağacım,
Çocukların salıncak kurduğu,insanların gölgesinde serinlediği.....

*Ben bir ağacım,
Bazen kasıtla yakılan,bazen bilinçsizce kesilen,bazen rant uğruna
yok edilen..........

*Ben bir ağacım..
Her mevsim yeşilin,sarının en güzel tonları ile olduğum yeri  yaşanır
kılan....................

*Ben bir ağacım,
Doğanın düzeni için,gelecek nesiller için olması gereken,şehirlere
oksijen veren,bulunduğum yeri yaşam alanı yapan.......................

*Ben bir ağacım,
Beni koruyanı ve seveni,koruyan ve seven....................................

*Ben bir ağacım,
Bazen de sembol olan....................................................................



Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder