20 Mayıs 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 36 GÜLÜMSEYİN!..



Sizlere, sağlıklı,mutlu ve stressiz bir hafta diliyorum.Mayıs ayının bu en güzel günlerinin keyfini
sürün,kendinize zaman ayırıp doğa yürüyüşleri yapın,deniz kıyılarında gezintiye çıkın,
arkadaşlarla keyifli gezmeler yaparak yaşamın yükünü azaltın ve bahar aylarının insana verdiği o
güzel coşkuyu en üst seviyelere taşıyın,yaşamın keyfini çıkarın.

İşte bu pazartesinin fıkraları:

***Ölmek üzere olan bir adam,hem arkadaşı,hem de ortağı olan kişiyi başucuna çağırmıştı:
-Dinle beni,birazdan öleceğim.Senden af dilemek istiyorum.On sene önce kasadan eksilen beş bin lirayı hatırlıyorsun tabii.O parayı ben almıştım!..
-Biliyorum!..
Mağazamızda ki yangını da hatırlıyorsundur.Sigorta şirketinin ödediği zarar sana söylediğimden
çok fazlaydı.Arada ki farkı kendime alıkoymuştum.
-Biliyorum!..
-Ne iyisin dostum.Bir şey daha var.Çoktandır karınla sevişiyorum.
--Biliyorum.
-Sen meğer hakiki bir dostmuşsun.Bana kızmadın ya..Nasılsa ölüyorum,bana hakikatı söyleyebilirsin.
-Boş yere üzülme.Sana neden kızayım?Bütün bunlar yüzünden seni zehirleyen ben değilmiyim?...



***Yaşlı bir adam arkadaşı ile dertleşiyordu.
-Yaşım yetmişi geçti.Yarım milyon lira da param var.Gel gelelim,on dokuz yaşında bir kıza aşık 
olmayayım mı?Ne dersin,elli yaşında olduğumu söylersem onunla evlenebilmek şansım daha mı
fazla olur?..
Arkadaşı güldü:
-Bana kalırsa,kıza seksen yaşında olduğunu söylersen daha iyi edersin.







                                                              Sevgiyle kalın...















kaynak:Dünya Mizahından Fıkralar                                                       


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder