25 Şubat 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 25 ORTAYA KARIŞIK..



Mutlu ve huzurlu bir haftaya geçiş yapmışızdır diye düşünüyorum,öyle olmasını da diliyorum.
Pozitif düşünce gücüne inanıyorum ve evrene kocaman bir gülümseme gönderiyorum.Bu
gülümsemelerin devamı için işte bu haftanın  fıkraları geliyor....


***İki arkadaş gezmeye gittikleri İtalya'da küçük bir kasabada bulunuyorlardı.Biraz hovardalık etmeye niyet etmişlerdi.Birinin aklına parlak bir fikir geldi.Arkadaşına kendisini
kilisenin önünde beklemesini söyleyerek içeri daldı.Papazı buldu.
-Sayın peder,günah işledim dedi.
-Kiminle oğlum?
Adam içini çekti.
-Ah sayın peder,hafızamı kaybettim.Suç ortağımın ismini bir türlü hatırlayamıyorum.
-Sakın fırıncı Alberto'nun karısı olmasın?
-Hayır,sayın peder.
-Eczacı Donaldi'nin kızı mıydı yoksa?
-O da değil sayın peder.
-Öyleyse mutlaka şen dul Eliza'dır.
-Günah çıkarmayı başka bir güne bırakalım sayın peder.Özür dilerim,bugün hiçbir şey hatırlayamıyorum.
Sevinç içinde kiliseyi terkederek arkadaşının yanına koştu.
-Haydi gel,diye bağırdı.İçerden bir sürü adres aldım.



***İskoçyalı tam yirmi yıl önce Amerika'ya göç etmişti.Şimdi ise tekrar eski vatanını ziyaret
ediyordu.Kendisini hava limanında altı erkek kardeşi karşıladı.İskoçyalı,kardeşleri ile selamlaştıktan sonra merakla sordu:
-İyi ama neden hepiniz böyle tüm sakal bıraktınız?
Kardeşlerin en büyüğü gülerek cevap verdi:
-Neden olacak?Sen giderken traş takımını da beraberinde götürmüşsün.



***Avustralya'yı ziyaret eden Amerikalı turist bir Avustralyalıya sorar:
-Nedir bunlar?
-Öküz..
-Peki ya şunlar?
-Koyun.
-Ya vah...vah..Oysa bizde öküzler bunlardan en az iki misli...Koyunlar da üç misli olurlar.
Amerikalı birden sustu..Karşıdaki kanguruyu işaret ederek sordu:
-Kuzum bu hayvanın adı nedir?
Avustralyalı kayıtsız cevap verir:
-Ha..O mu? Çekirge...



                                               Sevgiyle kalın..











kaynak:dünya mizahından fıkralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder