20 Şubat 2013 Çarşamba

ANILAR : GEÇMİŞ YAZLARDAN............



Kızım üç yaşlarında,Tekirdağ yakınlarında halasının yazlığındayız.Evin önü deniz,etrafta güzel
dostların oturduğu yazlık evler.Komşulukların olduğu,sabah kahvelerinde falların kapatıldığı,
şehire kim iniyorsa siparişlerin verildiği,akşamları mangalların yakılıp,kadehlerin kalktığı keyifli yazlardan biri.Yine bir akşam,terasta sofra kurulmuş,yemekler masadaki yerlerini,
mangal kıvamını almış vaziyette.Hepimiz çoluk çocuk masada keyifle yemeğimizi yerken bir taraftanda sohbet ediyoruz.Ben bir olayı anlatıyorum:
-Biz Cemal'le oraya gitmiştik ama daha o zaman Serra yoktu.Dedim.
Tabağındakileri yemeğe çalışan kızım söze karıştı.
-Anne,ben o zaman daha yapılıyordum değil mi?..
Kahkahalar ve kızımın masum,şaşkın bakışları...






                                        Sevgiyle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder