28 Ocak 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 21 CHURCHILL



Ocak ayının son haftasına girerken,güzel bir hafta olsun diyerek söze başlayalım ve gülümsemelerle devam edelim.


*Churchill'in kadın muhalifleriyle de atışmaları ünlüdür.Lady Astor kürsüde konuşan Churchill'e laf atar.
-Eğer kocam olsaydınız,kahvenize zehir katardım!..
Churchill cevap verir:
-Eğer ben de kocanız olsaydım,o zaman kahveyi sevinerek içerdim!!..


*Churchill her gün içkiye erken başlayanlardandı.Tartışmalı bir parlamento toplantısından sonra İşçi Partisi'nin kadın milletvekillerinden Braddock sinirlendi:
-Sen bir sarhoşsun!
Churchill güldü:
-Olabilir,yarın ben ayılacağım ama sen hep çirkin kalacaksın!..


*Savaştan sonra Churchill ailesi ve dostlarıyla birlikte bir akşam yemeğinde,ciddi bir konuyu tartışırlarken masanın ucundan bir ses yükselmiş.
-Sör,II.Dünya Savaşı'nın en önemli adamı kimdi?
Herkes dönüp bunu sorana bakmış;Churchill'in sarhoş damadı..
Churchill aldırmamış,sözüne devam etmiş...
Ama damat yakasını bırakmamış,sesini daha da yükseltmiş:
-Sör,sör cevap vermediniz,savaşın en önemli adamı kimdi?
Churchill yine aldırmayınca sarhoş damat ayağa kalkmış:
-Duymuyor musunuz,size soruyorum,savaşın en önemli adamı kimdi,diyorum.
Churchill gayet sakin, purosundan bir nefes çekmiş:
-Mussolini'ydi!
Herkes şaşırmış.''Nereden çıktı?'' bu diye..
Yakın dostlarından biri Churchill'in kulağına eğilmiş:
-Niçin acaba?
Churchill gülmüş:
-Damadını astırdı da!





                                                                         Sevgiyle kalın.....










kaynak:Dünya Mizahından Fıkralar

2 yorum: