21 Ocak 2013 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 20 TEMEL



Haftaya güzel bir giriş yaparsanız eğer haftanız güzel geçecektir inanın.Pazartesi sendromunu boş geçin,sizleri gülümsetecek fıkralar yazıyorum,okuyun ve gülümseyin.İyi haftalar...

*Karadeniz sahilinde bir ev yaptıran Temel,evini kiraya vermek istiyordu.Onun için camına,''Bu ev''kiralıktır yazısını yapıştırdı.
Yan apartmanın sahibi Cemal'de evini kiraya vermeye karar verdi.Cama bir yazı yapıştırdı:
''Bu da''.


*Temel İngiltere'ye gider.İşleri sebebiyle gün boyunca koşturur.Akşam yorgun argın kendini bir otele atar.Kafayı yatağa koy koymaz da uyur.Sabah erkenden kalkar.Elbiselerini giyerek hemen resepsiyona iner.Hesabı ister.
Resepsiyon görevlisi,hesabı Temel'e uzatır.Temel hesaba bakar,şaşırır.
-Yastığa başımızı koyduk kaldırdık,beş yüz dolar.Böyle saçmalık olur mu?
-Ama efendim,hizmetlerimiz var.
-Ne hizmeti?
-T.K.P. hizmeti,100$.
-O ne?
-Tenis Kortlarını Kullanma parası.
-Ama ben kullanmadım ki.
-Kullansaydınız.6 Tane kortumuz var.
-Eee başka?
-H.K.P. 150$ dolar
-O ne?
-Havuzu Kullanma Parası.
-Kafayı vurdum yattım,diyorum.Ben havuzu filan kullanmadım.
-Kullansaydınız efendim.Üç tane havuzumuz var.Hatta ikisi olimpik havuz...
Temel'in kafası atar.Kadının elinden faturayı alır ve altına T.S.P.yazarak kadına uzatır ve şöyle der:
-Verin bakalım yüz dolarımı.
Bu kez kadın şaşırır:
-Ne yüz doları?
Temel açıklar:
-T.S.P. Dolayısıyla sizden beş yüz dolar alacağım vardı.Dört yüzünü hizmetleriniz için kesin.Yüz dolarımı alayım.
-Ne bu?Bu T.S.P. de ne oluyor?
-Temel'i Soyma Parası.
-Ama efendim,öyle şey olur mu?
-Soysaydınız efendim! Temel bütün gece buradaydı.



Sevgiyle kalın.....













kaynak:En güzel Çocuk Fıkraları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder