17 Aralık 2012 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 16





Güzel bir pazartesi ve tabii ki güzel bir hafta olmasını dileyelim.2013 e çok az kala,yeni yılla ilgili plan,program yapılırken,hediye telaşı yaşanırken ve de dünyamıza Marduk gezegenin çarpması ile ilgili bir sürü şey yazılıp,çizilirken,dünyamızın sonu geldi derken hala siz Pazartesi
Sendromu derseniz;biraz tuhaf  olmaz mı?..21 Aralık'ı kazasız belasız atlatabilirsek isterseniz,
kaldığınız yerden tekrar sendromlarınıza devam edersiniz.

Ve işte,bu Pazartesi gününün gülümsemeleri...


**Kızın babası damat namzeti gence sordu:
-Kızımla evlenmek istiyorsun demek,düğünü ne zaman yapmayı düşünüyorsunuz?
-Bu işi kızınıza bırakıyorım.
-Nikahı dairede mi,evde mi kıydırmak isterdiniz?..
-Bu işi kızınıza bırakıyorum.
-Bir sual daha sorayım,ne ile geçineceksiniz?
-Bu işi de size bırakıyorum.



**İki arkadaş gezmeye gittikleri İtalya'da biraz hovardalık etmeye niyet etmişlerdi.Küçük bir 
kasabada bulunuyorlardı.Küçük yerlerde ise vaziyet malum,bu iş pek kolay olmaz.
Birden birinin aklına parlak bir fikir geldi.Arkadaşına kendisini kilisenin önünde beklemesini
söyleyerek içeri dalı.Papazı buldu.
-Sayın peder,günah işledim dedi.
Kiminle oğlum?..
Adam içini çekti.
-Ah sayın peder,hafızamı kaybettim.Suç ortağımın ismini bir türlü hatırlayamıyorum.
-Sakın fırıncı Alberto'nun karısı olmasın?
-Hayır,sayın peder.
-Eczacı Donaldi'nin kızı mıydı yoksa?
-O da değil sayın peder.
-Öyleyse mutlaka şen dul Eliza'dır.
-Günah çıkarmayı başka bir güne bırakalım sayın peder.Özür dilerim,bugün hiçbir şey hatırlayamıyorum.
Sevinç içinde kiliseyi terk ederek arkadaşının yanına koştu.
-Haydi gel,diye bağırdı.İçerden bir sürü adres aldım.


     


             
                 Sevgiyle kalın...





kaynak:Dünya Mizahından Fıkralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder