4 Kasım 2012 Pazar

GÜNLERDEN PAZARTESİ 10



  Aylardan kasım,soğuk kış günlerinin geldiği,yaz günlerine en uzak olduğumuz zamanlar.Yeni
bir mevsime alışmaya çalışıyoruz.İncecik kıyafetlerin yerini kat kat giysiler almaya başladı bile.
Çoraplara,şallara,eldiven ve şapkalara merhaba....Sinema,tiyatro,konser ve etkinliklere,arkadaş
ziyaretlerine,kahve aralarına, sımsıcak salep içimlerine,yağmurlu bir günde uzanıp tv seyretmelere,yağmurda sevdiğinle ıslanmaya merhabalar...Evet!..Merhaba kış,hoş geldin demek
istiyorum ama diyemiyorum..

Aylardan kasım,mevsimlerden kış ve günlerden pazartesi AMA hava adeta yaz gibi,bu durumda
bu güzel havaya uygun,pazartesi gününe güzel bir giriş yapalım;ne dersiniz ?..
Veeeeeeee,işte pazartesi fıkranız.....


****Adamın biri,yolda gördüğü çocuğu çok sevimli bulur.Çocuğun yanına yaklaşarak sorar:
-Senin adın ne?
Çocuk adını söylemek üzereyken,adam:
-''Dur ben tahmin edeyim''diyerek sözünü keser ve ipucu olarak isminin baş harfini söylemesini
ister.
Çocuk ''Y'' der.
Adam başlar saymaya..
-Yasin?
Çocuk ''değil'' anlamında başını sallar.
-Yusuf?
Çocuk yine başını sallar.
Adam ''Y'' harfi ile başlayan tüm isimleri sayar ama çocuk her seferinde başını sallar.Adam iyice
sinirlenir ve ''Y'' ile başlayan kız isimlerini de saymaya başlar.
Çocuk yine başını sallar.Adam en sonunda pes eder ve çocuğa sorar:
-Ben bilemedim.Söyle bakalım adın ne?
Çocuk cevabı verir:
-Yamazan.




                                                         
                                                                                        Sevgiyle kalın..






kaynak:En Güzel Karışık Fıkralar

2 yorum: