20 Ağustos 2012 Pazartesi

GÜNLERDEN PAZARTESİ 3



Evet,bugün pazartesi hem de bayramın 2.ci günü;işte size bu güne özel 2 fıkra birden..

Sabaha karşı eve gelen adamı karısı soru yağmuruna tutmuş.
-Dün gece neredeydin Süpermen?..
-Müşterileri yemeğe çıkardık patronla.
-Peki,sonra ne yaptınız Süpermen?
-Bir bara götürdük.
-Sen ne yaptın orada Süpermen?
-Hiç sadece bir bira içtim ve patronla müşterileri otele bıraktık.
Karısının ardı arkası kesilmeyen sorularından iyice bunalan
adam da,kadına şu soruyu yöneltmiş:
-Neden bana Süpermen diyorsun?
Kadın şu cevabı vermiş:
-Sadece Süpermen külotunu pantolonunun üstüne giyiyor da,
ondan.


 Polis,yol kontrolü sırasında bir adamı durdurur:
-Radar uygulamamız vardı.Beyefendi,siz hız limitini aştınız,der.
Adam itiraz eder:
-Hayır,memur bey,hız limitini aşmadım.
Polis:
-İsterseniz radar kayıtlarını gösterebilirim.
Adam:
-Ben Franklin'in arkadaşıyım,der.
Polis:
-Franklin'de kim?
Adam:
-Franklin'i tanımıyormusunuz?Durun bende bir fotoğrafı olacaktı,der ve cebinden yüz dolar çıkartarak polise uzatır.
Polis:
-Ha,bu Franklin'mi?Şimdi hatırladım,der.
Adam gitmek için müsaade ister.
Polis:
-Tabii,dur bir dakika! Bu Franklin'in sende başka resmi var mı?diye sorar.
Adam cevap verir:
-Arkadaşımız dediysek,bütün albümü yanımızda taşımıyoruz.


                                                                                Sevgiyle kalın...



Kaynak:En Güzel Karışık Fıkralar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder