2 Temmuz 2012 Pazartesi

MERHABALAR..............



 Sanal alemde blogger olarak bir sen eksiksin dediler ve dediklerine pişman zamana karşı koşan ben yaşamdan serpmelerle işte buradayım.Ve sizlere hoş geldiniz,iyi ki geldiniz  şeref verdiniz diyorum,herzaman bu köşede bekliyorum.İmdi bu etkili girizgahtan sonra artık kimse tutmasın beni BAŞLIYORUM.KARŞINIZDA  EFLATUN DİNAZOR...(alkış seslerini sizde duyuyorsunuz değil mi?)
                                    
  sizlere THE GREAT MASTERS sergisi desem?Hava çok sıcak delirdin mi demeyin.Mevsimlerden yaz, o güzel poponuzu kaldırın ve hareket edin.Sıcak olabilir ama sıcaktanda keyif alın (manyakmısın gibi duydum)sağlığınız yerinde ise bitki gibi kök salmayın gününüzü değerlendirin lütfen.

  Tophane-i Amire mekan olarak bu serginin konsepti ile harika uyuşmuş.O zaman dilimindeki tasarımları,hayal gücünü,eserleri görünce kendimi nokta gibi hissettim.İnteraktif bir sergi özelliği taşıyan sergide Leonardo da Vinci'nin Vitruvius Adamı'nı inceleyin hemde kendinizi ölçüp bir fotoğraf çektirin.Aynalı bölüm,Raphael'in resimleri,Davud heykeli,çizimler ve kısacası herşey sizi hayrete düşürecek,inanın.

  Sergi çıkışı Tophane yokuşunun başından taksiye binerek kendinizi çok seçeneğin olduğu Cihangir'e atabilir dinlenme aralığı vererek popüler Cihangir Kahvesi'nde veya favorim Susam sokaktaki White Mill'e gidip serinliyebilirsiniz.Sıcak bir günde adeta bir vaha olan White Mill'in bahçesi süper.Fiyatlar Bağdat Caddesi kafeleri gibi.Haftasonu veya akşamları rezervasyon gerekebilir.Bahçedeki yumuşak koltuklara otururken günün sıcaklığının gerilerde kaldığını yüzünüzde bir gülümseme ile farkedeceksiniz.

  Ve sevgili beyaz yakalılar hafta sonu sizler içinde bu program geçerli olabilir.Ne dersiniz?Unutmayalım ki değişik alternatifler ruhumuzu dinlendirir.

  Haftada 3 gün PAZARTESİ-ÇARŞAMBA-CUMA burada sizleri dört hatta sekiz göz bekliyor olacağım.Beni boynu bükük eylemeyin dostlar.Gelirsiniz değilmi?.

                                                                                                                    Sevgiyle kalın...

Fotoğraflar sevgili  Engin Cırıkcı.
                                                                                                      




sergiden görüntüler
                                                                                 
Havva ile Adem

White Mill'in bahçesi Cihangir

             




                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder